حریم خصوصی کاربران فروشگاه اینترنتی فراکتاب

نرم افزار فروش کتاب و کتابخوان فراکتاب به عنوان یک کسب و کار اینترنتی متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربران می باشد. اما بدیهی است در طی فرایند خدمات رسانی به کاربران لازم است اطلاعاتی اخذ، ذخیره و پردازش شود که در ادامه این موارد به طور کامل تشریح شده تا کاربران از حقوق خود مطلع باشند.

دریافت اطلاعات از کاربران

  • اطلاعاتی که مستقیما توسط خود کاربر ارائه می شود:
    • شماره تلفن همراه
    • آدرس پستی و مشخصات گیرنده مرسوله و توضیحات احتمالی
    • نظرات، سوالات و یا پیام‌ها
    • سبد کتابها
    • جست و جو و حرکت در بین صفحات (وب و اپلیکیشن)
    • این اطلاعات با هدف تحویل سفارشات، پاسخ گویی به سوالات و یا رسیدگی به پیام‌ها ذخیره و پردازش می شود، این اطلاعات برای هیچ شخص ثالثی افشاء نمی شود مگر در موارد زیر:

      • پرسنل مسئول در امر پشتیبانی و مدیران سامانه بنا بر اقتضاء کار خود به این اطلاعات دسترسی دارند که همگی متعهد به حفاظت از اصول محرمانگی می باشند.
      • ارائه اطلاعات مرتبط با رفتار کاربران در سایت و اپلیکشن و جست و جوهای ایشان به تحلیلگران دیتا و مشاوران فنی جهت بهبود عملکرد فنی سامانه، که در این صورت اطلاعات به صورت ناشناس بوده و هیچ گونه اطلاعاتی که به واسطه‌ی آن کاربر قابل شناسایی باشد ارائه نخواهد شد.
  • اطلاعاتی که سامانه با توجه به رفتار کاربر ذخیره می کند:
    • سیستم عامل، مدل گوشی، کوکی‌های مرورگر و تامین کننده اینترنت
    • مدت و بازه استفاده از سامانه
    • مسیر حرکت بین صفحات
    • و سایر اطلاعاتی که ابزارهای تحلیلگر ماننده google analytics، firebase، smartlook و امثال آن، از رفتار کاربر جمع آوری می کنند.
    • این اطلاعات با دو هدف تجاری و فنی ذخیره و تحلیل می شود، از بعد تجاری این اطلاعات جهت تحلیل بازار، رفتار کاربران و برگزاری کمپین های تبلیغاتی توسط تیم بازاریابی سامانه بررسی و تحلیل می شوند.

      از بعد فنی توسط تیم پشتیبانی جهت یافتن مشکلات احتمالی سامانه و بهبود تجربه کاربری مورد استفاده قرار می گیرند.

      هیچکدام از موارد فوق، اطلاعات هویتی کاربران مورد بررسی قرار نگرفته و تنها در موارد ذیل، کاربر شناسایی می شود:

      • زمانی که خطایی رخ دهد که نیاز باشد با کاربر در خصوص خطای رخ داده تماس گرفته شود.
      • زمانی که کاربر به دلیلی موفق به اتمام پروسه خرید نشده و جهت راهنمایی با وی تماس گرفته می شود.